środa, 25 kwietnia 2012

1.Część 1


Słoneczny , wakacyjny ranek .    
Amber budziła się wypoczęta i szczęśliwa , że mieszka w swoim rodzinnym mieście . Nagle patrzy na budzik .
- O nie ! To już 8:45 ! Spóźnię się na zajęcia ! – krzyknęła .
Szybko wstała , pocałowała plakat HyungSik’a , który wisiał na ścianie i szybko pobiegła do szafy .
Nie miał jej kto obudzić .Mieszkała sama , ponieważ Jessica nie chciała się przeprowadzać do niej i zostawić swojej mamy samej .
Wyciągnęła z szafy rurki i swoją ulubioną czarną koszulkę . Ulubiona , ponieważ było na niej logo Ze:A .
Umyła się , ogarnęła włosy inic z nimi nie robiła , ponieważ były krótkie i ubrała stare trampki .
Do torebki szybko spakowała telefon i butelkę z wodą . zdążyła też wziąć iPod’a .
Założyła słuchawki i wybiegła ze swojego domu .
Prawie biegła , bała się , że spóźni się .
Nagle wpadła na jakiegoś chłopaka .
- Przepraszam . Nic Ci nie jest ? – zapytał chłopak .
- Nie , nie . Nic . przepraszam ale spieszę się na zajęcia – odpowiedziała Amber .
Tak się spieszyła , że nawet nie zauważyła , że zgubiła iPod’a gdy wpadła na tego chłopaka .
Nie wiedziała kto to , głos był jej znajomy , ale twarzy nie widziała .

Dobiegła .

- No w końcu ! Myślałam już , że nie przyjdziesz ! – wkurzonym głosem powiedziała Jessica .
- No przepraszam , przepraszam . Zaspałam , a do tego wpadłam na jakiegoś faceta na drodze .. – powiedziała Amber zasapanym głosem .
- Oooo ! A ładny był ? – z zainteresowaniem zapytała Jessica .
 ‘’Jak zwykle Jessice tylko faceci w głowie … ‘’ pomyślała wkurzona Amber .
- Nie wiem . Miał ubraną czapkę więc nie widziałam jego twarzy , ale było widać trochę usta , były znajome .
Jessica z Amber poszła do pana Hyesung’a – nauczyciel tańca .
- Amber ! Chciałabyś zatańczyć choreografię do Here I Am ? – zapytał pan Hyesung .
- O tak tak ! Bardzo chętnie ! – krzyczała Amber .
Gdy tylko puszczono muzykę , Am zaczęła tańczyć uśmiechając się .
Trudno się było dziwić . Przecież to jej ulubiona piosenka .
Potem zatańczyli jeszcze inne choreografię , jak np. Mr Simple , Crazy – Teen Top , Bad Girl – B2ST itp.

Zajęcia się skończyły .

Dziewczyny poszły po rzeczy .
Nagle Amber krzyczy :
- O nie ! zgubiłam iPod’a ! Musiał mi wypaść jak zderzyłam się z tym kolesiem ..
- Nie przejmuj się – pociesza ją Jessica – Kupię Ci nowego na urodziny , tamten i tak już był stary .
Am lekko się uśmiechnęła , jednak nie chciała nowego , chciała starego , ponieważ był on od cioci .
Gdy wychodziły z sali , zobaczyły przystojnego chłopaka .
Jess jak zwykle śliniła się na widok jakiegoś ładnego chłopaka . Amber zaś wpatrywała się w niego , gdzieś go już widziała . To samo ubranie , te same okulary , ta czapka trzymana w ręce , a przede wszystkim – usta .
Zaciekawiona poszła w jego stronę .
- Amber ! Amber ! Gdzie Ty idziesz ?! – krzyczała za nią jej przyjaciółka .
Dziewczyna nic nie odpowiedziała , nawet nie słyszała . Była wpatrzona w tajemniczego chłopaka .
Gdy do niego doszła zaczęła mówić :
- Emm , przepraszam ..
Cisza .
- Ey ! Mówię do Ciebie ! – zaczęła krzyczeć .
- Ojej . Przepraszam , nie słyszałem ponieważ .. – zamilkł .
Jakby zobaczył ducha , ale tam nie było ducha tam był dziewczyna , która na niego wcześniej wpadła .
- Halo ? – mówi Amber – czy Ty ..
Zdanie jej się urwało , zobaczyła że chłopak trzyma w ręce jej iPod’a .
- Hey ! Oddawaj ! To moje ! – krzyczała .
- Oh , no tak . Przepraszam . Gdy wpadliśmy na siebie , wyleciało Ci to , więc pomyślałem ‘ wezmę to , pójdę za nią i jej to oddam ‘ . Jednak nie wiedziałem , że jesteś taka szybka – zaśmiał się lekko – więc postanowiłem na Ciebie poczekać . Długo to trwało , więc zaglądnąłem do Twojego iPod’a .
Amber oburzona krzyknęła :
- Co ?! Grzebałeś w moich rzeczach ?! Nawet się nie znamy ! Nic a nic ! Jak mogłeś ?!
- Tak , tak . Wiem , ale .. widzę że lubisz .. Ekhm , mało powiedziane , kochasz Ze:A , czyż nie ? – zapytał chłopak .
Na to Amber potwierdziła oburzonym głosem :
- Tak , i co z tego ?!
W tym momencie chłopak zdjął okulary ..
‘’ Wiedziałam ! Te usta ! Ten głos ! To on ! ‘’ – myślała Am .
Podbiegła Jess :
- Amber ! Nic Ci nie jest ? słyszałam jak ..

Zamurowało ją .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz